Een keer eerder via Rijless gereden, maar door tijdgebrek van mijn kant, moeten stoppen. Heb toen een prima ervaring gehad (wel nadat er van instructeur is geswitched). Helaas was dat nu niet het geval. De eerste instructeur had zelf klachten over de samenwerking tussen hem en de rijschool (wat moet ik met die informatie?). Heb direct om een andere instructeur gevraagd. Dit ging met pijn en moeite. Degene die ik aan de telefoon had, wilde liever die moeite niet doen. Ook toen ik van examenplaats wilde veranderen, werd er van alles gezegd om het me uit mijn hoofd te praten. Ik heb voet bij stuk gehouden (zonder tot ziens heeft meneer opgehangen), maar i.p.v. dat men even belt om aan te geven of de veranderingen zijn gelukt, kreeg een email met de naam van een nieuwe instucteur. Nadat hij mij geprobeerd heeft te bereiken, heb ik hem een bericht gestuurd om aan te geven dat ik niet in de gelegenheid was om te bellen, maar dat ik wel via de app een afspraak kon inplannen. Meneer was zeer kortaf en, in gedachte houdend, dat ik het al niet fijn vond hoe ik tot noch toe was aangesproken door alle medewerkers, heb ik besloten om mijn samenwerking op te zeggen. Degene die ik aan de telefoon kreeg toen ik met dit nieuws belde, was erg begripvol en moest het even doorgeven aan een collega. Ik zou worden teruggebeld. Dit is gebeurd, maar door de persoon die ik de eerste keer ook aan de telefoon had. Ik kreeg het gevoel alsof ik een zeurend kind van 6 was door de manier waarop meneer tegen mij sprak.
Zeer kleinerend.
Het is ook niet heel handig om een andere instructeur tijdens de proefles te hebben dan wanneer je gaat lessen. Maar daar is overheen te kijken wanneer de rest vloeiend verloopt.
Zeer kleinerend.
Het is ook niet heel handig om een andere instructeur tijdens de proefles te hebben dan wanneer je gaat lessen. Maar daar is overheen te kijken wanneer de rest vloeiend verloopt.