Ervaringen RijLESS

We vragen onze leerlingen regelmatig of ze tevreden met ons zijn. We blijven er elke dag aan werken om onze dienstverlening verder te verbeteren! Hieronder zie je de reacties van leerlingen die onlangs gestart zijn met hun rijlessen of het rijbewijs hebben gehaald.

Reviews en beoordelingen Rijless

Onze leerlingen beoordelen o.a. onze klantenservice, de rijlessen, de instructeurs en de prijs-kwaliteit verhouding. Het zijn onafhankelijke ervaringen die recent geplaatst zijn. Beoordelingen over Rijless worden gecontroleerd door klantenvertellen.nl

Reviews RijLESS

Gemiddeld 8,7Service 9Deskundigheid 9Prijskwaliteit 9
Ervaring door Tobi uit Haalderen op 08 maart, 2017
In 26 lessen mijn rijbewijs gehaald. Goede duidelijke lessen met een lokale rijinstructeur. Vriendelijke instructeur die je gewoon je ding laat doen en op alle tijden beschikbaar. Top!
Gemiddeld 8,3Service 8Deskundigheid 9Prijskwaliteit 9
Ervaring door Fabienne uit Soest op 05 maart, 2017
Fijne ervaring, je word goed op weg geholpen en weet wat je krijgt en waar je aan toe bent. Alle informatie krijg je die je nodig hebt en ook de antwoorden op je vragen.
Gemiddeld 8Service 8Deskundigheid 9Prijskwaliteit 9
Ervaring door Imane uit Amsterdam op 05 maart, 2017
Na wat onzekerheden, uiteindelijk toch mijn rijbewijs gehaald bij Rijless. Was erg tevreden over mijn instructeur en de klantvriendelijkheid was ook prima. Leerzame en verrijkende lessen.
Gemiddeld 8Service 8Deskundigheid 8Prijskwaliteit 8
Ervaring door Celina uit Weurt op 01 maart, 2017
Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf. alles was duidelijk en ben altijd goed geholpen. Wat ik wel jammer vond dat ik van rijinstructeur moest wisselen maar dit was goed geregeld voor mij.
Gemiddeld 4,7Service 4Deskundigheid 7Prijskwaliteit 7
Ervaring door Dhr./mevr. uit Onbekend op 27 februari, 2017
Eerder heb ik al een enquête ingevuld waar ik prijs/kwaliteit een 3 gaf. Ik heb dit telefonisch uitgelegd, omdat Rijless mij 3x heeft gebeld (waar ik al niet echt van gediend was). Aan de telefoon gaf ik aan dat ik het uiteindelijk duur vond. Ik kreeg van een medewerker een hele praat om even te laten zien dat de prijs wel meeviel en dat hij meer lessen nodig had. Leuk en aardig, maar vervolgens wordt aan mij gevraagd om opnieuw de enquête in te vullen. Hoezo? Is Rijless bang dat de cijfers omlaag gaan omdat ik eerlijk mijn mening geef? Het vragen om een nieuwe enquête in te vullen kwam erg geforceerd over, maar hierbij de nieuwe enquête met een daling in de service.
Dus, als je de enquête invult, wees dan voorbereid op belletjes over de gehele dag.
Reactie van RijLESS
Beste, Onze excuses het is zeker niet onze bedoeling om je lastig te vallen, de onvoldoende voor prijs/kwaliteit die je ons in je eerder beoordeling had gegeven is iets dat we opvolgen. We gebruiken dit als een leermoment en daarom hebben we je gebeld. In je eerste beoordeling stond verder geen toelichting en uit je dossier kon mijn collega niet halen waarom je ons naast meerdere 8-en, één 3 als rapportcijfer hebt gegeven. We wisten niet dat je er niet van gediend was, ook niet omdat je wel de moeite had genomen om ons te beoordelen, al dan niet anoniem. Mijn oprechte excuses als we dit verkeerd hebben ingeschat. Mijn collega had het idee dat hij een goed gesprek had gehad en dat hij je naar tevredenheid had uitgelegd over de voorwaarden die horen bij de gratis herexamens. Wij betalen je rijexamen van 250 euro en jij steekt dat geld in de rijlessen tot aan je herexamen. Op deze manier geef je het examengeld uit aan rijlessen en kan je slagen. Wat betreft het versturen van het verzoek van een nieuwe enquête, doen we dat om te laten zien dat we zaken oplossen. Bezoekers van de website lezen je eerste review en maar ook wat we er vervolgens mee hebben gedaan. We nemen iedere beoordeling heel serieus. Dat wat verkeerd is gegaan kan ik niet terugdraaien, maar wel rechtzetten. We willen je niet nog een keer bellen, want je hebt heel duidelijk gemaakt dat je daar niet van gediend bent, daarom deze uitgebreide reactie. Tot slot wil ik je toch bedanken voor je beoordeling, misschien voor mij te hardvochtig en boos, maar wel, hoe onbedoeld ook, zoals jij het hebt ervaren! Met vriendelijke groet, Rinus RijLESS.nl
Gemiddeld 9Service 10Deskundigheid 9Prijskwaliteit 9
Ervaring door Jay uit Barneveld op 27 februari, 2017
Toen ik mij aan had gemeld voor een proefles bij Rijless, werd ik vrijwel gelijk teruggebeld om de les te bevestigen. Toen had ik al een positief gevoel. De proefles ging soepel en alles was duidelijk. Toen ik begon met lessen was ik nerveus, het was immers nieuw voor me. Mijn instructeur Rini wist hier echter goed mee om te gaan. Ik vond dat hij dus erg goed met mij omging, hij wist me te kalmeren en zo dus goed op te leiden. Soms als ik iets fout deed wat we misschien al 10 keer hadden geoefend, kon hij wat strenger reageren, maar dat hield me scherp en dat vind ik juist goed. Ik merkte dat hij zag dat ik op een gegeven moment klaar was om af te rijden en dat was een fijn gevoel. Ik kon me geen betere instructeur voorstellen. Ik bedankt Rini, omdat mede dankzij hem ik in één keer geslaagd ben!
Gemiddeld 8,3Service 8Deskundigheid 9Prijskwaliteit 9
Ervaring door Ninette uit Nieuw-Vennep op 24 februari, 2017
Mijn ervaring was erg goed. Ik heb goed leren rijden en denk dat ik nu zonder problemen de weg op kan.
Gemiddeld 8Service 8Deskundigheid 8Prijskwaliteit 8
Ervaring door Menno uit Amsterdam op 23 februari, 2017
Een heel leuk bedrijf. communicatie was ook super!!

Helemaal top!
Gemiddeld 9Service 8Deskundigheid 9Prijskwaliteit 9
Ervaring door Tychon uit Wijchen op 22 februari, 2017
Met het bedrijf zelf niet veel contact gehad, alleen vooraf het lessen en na het behalen van mijn rijbewijs! Ik beveel dit bedrijf aan omdat het echt super fijn is om mee te werken! Fijne band met de rij instructeur gekregen.
Gemiddeld 7,3Service 8Deskundigheid 8Prijskwaliteit 8
Ervaring door Dhr./mevr. uit Den Haag op 22 februari, 2017
Het was op zich best prettig, ik had een fijne instructrice, als ik belde werd ik meteen goed geholpen. Ik vind alleen dat bepaalde regelingen niet zo fijn zijn, zoals dat je echt het aantal afgesproken lessen moet hebben gereden en dat als je voor je herexamen moet rijden, dat je dan wel eerst 8 lessen á de volle mep moet betalen, ipv de actieprijs die ik eerst kreeg. Dat was wel een tegenvaller.
Reactie van RijLESS
Beste leerling, Allereerst gefeliciteerd met je rijbewijs! Het klopt dat de actie prijs, 7 euro korting per rijles, voor alle lessen tot aan je eerste examen geldt. Maar heb je de pech dat je zakt, geldt nog wel de aanbieding dat je herexamens gratis zijn (normaal 250 euro) en de 8 rijlessen tegen het geldende tarief. Twee acties, gratis examen en 7 euro korting per rijles tot aan je herexamen, is dan niet mogelijk :-) maar je hebt nu voor die 334 euro wel 8 lessen en een rijexamen (waar normaal een rijexamen al 250 euro kost). Nogmaals gefeliciteerd Met vriendelijke groet, Rinus RijLESS
Gemiddeld 10Service 10Deskundigheid 10Prijskwaliteit 10
Ervaring door Florian uit Amsterdam op 22 februari, 2017
Het aanvragen van een proefles ging makkelijk en snel. Voor de proefles zelfs nog meerdere keren herinnerd via email en sms. Ik heb les gehad van een erg goede instructeur die actief les gaf en niet bezig was met zijn telefoon of andere zaken. Van de vergoeding van het herexamen heb ik gelukkig geen gebruik hoeven maken maar ik vind het wel een echt pluspunt. Al met al ben ik erg tevreden dat ik hier mijn lessen heb genomen en ik kan het iedereen aanraden!
Gemiddeld 8Service 8Deskundigheid 7Prijskwaliteit 7
Ervaring door Stijn uit Gouda op 22 februari, 2017
Goede en duidelijke service. De Intake-les was zeer nuttig en daarna gekoppeld aan een goede rijinstructeur. De rijlessen waren leerzaam en gezellig. Over het algemeen zeer tevreden!
Gemiddeld 9,7Service 9Deskundigheid 10Prijskwaliteit 10
Ervaring door manouk uit Hoofddorp op 22 februari, 2017
Super
Gemiddeld 8,3Service 8Deskundigheid 10Prijskwaliteit 10
Ervaring door Stephan uit Rijswijk op 16 februari, 2017
Binnen enkele dagen na aanmelding een proefles gehad. Daarna snel een rijinstructeur toegewezen gekregen en begonnen met lessen. Redelijk wat gelest met een strenge instucteur. Hierdoor wel alerter geworden in de auto en uiteindelijk in 1x geslaagd.
Gemiddeld 7,7Service 8Deskundigheid 8Prijskwaliteit 8
Ervaring door Kelly uit Maartensdijk op 16 februari, 2017
Prima rijlessen alles wordt duidelijk en onderbouwt vertelt en je leert een goede basis aan! Ook als je contact opneemt met rijles zelf wordt je direct en goed geholpen.
Gemiddeld 8Service 8Deskundigheid 8Prijskwaliteit 8
Ervaring door R.J. uit Barendrecht op 14 februari, 2017
Zeer goed opgevangen en begeleid door Rijless.nl en niet te vergeten de rijinstructeur!
Gemiddeld 7,7Service 8Deskundigheid 7Prijskwaliteit 7
Ervaring door Amber uit Huijbergen op 14 februari, 2017
Alles goed en snel geregeld!
Gemiddeld 9,3Service 10Deskundigheid 10Prijskwaliteit 10
Ervaring door David uit Vleuten op 14 februari, 2017
Goede klantgerichte service vanuit het bedrijf, niks op aan te merken. Instructeur (Adnan Zongana) weet goed z'n kennis en deskundigheid over te brengen, heeft een goed gevoel voor humor en weet z'n leerlingen goed te motiveren. Mede dankzij hem ben ik in één keer geslaagd!
Gemiddeld 8Service 8Deskundigheid 8Prijskwaliteit 8
Ervaring door CHE uit Rotterdam op 13 februari, 2017
Door omstandigheden ging mijn examen niet door. Een week later deed ik alsnog examen en ben geslaagd. Ik werd toen gebeld dat ik de les voorafgaand aan het examen wel moest betalen. Dat ziet mijn moeder als overbodig, overacht van beide kanten dus service van jullie. Verder heel tevreden!
Gemiddeld 8Service 8Deskundigheid 9Prijskwaliteit 9
Ervaring door Eveline uit Leersum op 09 februari, 2017
Mijn rijinstructeur heeft bij goed en snel veilig en zelfstandig leren rijden. Ik voelde me op mijn gemak. Hij was niet streng maar gaf veel tips.