Vanaf het moment dat ik me inschreef ben ik teleurgesteld. In totaal 3 instructeurs gehad en de lessen waren matig; ik leerde niet echt rijden. Daarom ook gezakt voor mn examen en vervolgens naar de rijschool gegaan die me wél goed les geeft. Pure verspilling van het geld. Alles ligt tussen de instructeur en leerling, dus écht helpen doen ze niet.
Reactie van RijLESS
Beste Jami, Allereerst mijn excuus voor je ervaring, teleurgesteld zijn is nog vervelender dan boos. En bij het nalezen van je contactmomenten met ons, hadden mijn collega’s al veel eerder en doortastender met je opmerkingen moeten omgaan. Je bent echt tussen de naden van onze klantenservice heen geglipt en bent terecht teleurgesteld. Murphy’s Law is hier wel van toepassing. Jouw situaties is er een die we intern oppakken om van te leren. Lesgeven is mensenwerk en helaas worden daar fouten gemaakt. Je hebt nu gekozen voor een andere rijschool en dat kan ik me voorstellen. We hadden door goed te handelen kunnen laten zien dat we met zoveel leerlingen per jaar natuurlijk niet foutloos zijn maar dat we zeker wel beter zijn en beter kunnen dan dat jij hebt ervaren. Vandaar ook, onze oprechte en welgemeende excuses. Wat gebeurt is kan ik niet meer terugdraaien, maar neem svp persoonlijk contact met ons op en we zullen proberen alsnog die toegevoegde waarde te zijn die iedere leerling mag verwachten. Wat gebeurt is gebeurt, maar we sluiten het heel graag als nog goed voor je af.
Beste Jami, Allereerst mijn excuus voor je ervaring, teleurgesteld zijn is nog vervelender dan boos. En bij het nalezen van je contactmomenten met ons, hadden mijn collega’s al veel eerder en doortastender met je opmerkingen moeten omgaan. Je bent echt tussen de naden van onze klantenservice heen geglipt en bent terecht teleurgesteld. Murphy’s Law is hier wel van toepassing. Jouw situaties is er een die we intern oppakken om van te leren. Lesgeven is mensenwerk en helaas worden daar fouten gemaakt. Je hebt nu gekozen voor een andere rijschool en dat kan ik me voorstellen. We hadden door goed te handelen kunnen laten zien dat we met zoveel leerlingen per jaar natuurlijk niet foutloos zijn maar dat we zeker wel beter zijn en beter kunnen dan dat jij hebt ervaren. Vandaar ook, onze oprechte en welgemeende excuses. Wat gebeurt is kan ik niet meer terugdraaien, maar neem svp persoonlijk contact met ons op en we zullen proberen alsnog die toegevoegde waarde te zijn die iedere leerling mag verwachten. Wat gebeurt is gebeurt, maar we sluiten het heel graag als nog goed voor je af.